Časté dotazy

1. Z JAKÝCH MATERIÁLŮ JSOU VYROBENY PRODUKTY SLIPPSY?
 
  • Pantofle Slippsy jsou vyráběny z kvalitních bavlněných látek s veselým potiskem, měkoučkého molitanu a protismykové podrážky, jejichž spojením se Vaše noha bude cítit jako v peřince.
  • Trenky se vyrábějí z 100% měkké bavlny a bavlněného saténu (označení u produktu štítkem PREMIUM)
    s vlastnými limitovanými potisky látek a jsou přizpůsobeny tak, aby se v nich dobře válelo. :)
  • Ponožky se skládají z více jak 80% bavlny, polyamydu, polypropylenu a elastanu.
  • Tričko vyrobeno z vysoce kvalitní organické biobavlny. Všechny produkty mají certifikát Certifikát GOTs a Oeko-Tex. 
2. KOLIK ZAPLATÍM ZA DOPRAVU A ZA JAK DLOUHO MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO?
 

Za veškerou dopravu při nákupu nad 2000 Kč neplatíte nic.

Doručení zboží k Vám je možné zajstit těmito způsoby:

  • Kurýrní služba

Zajišťuje doručení zásilky do 1-2 pracovních dnů od expedice přímo na uvedenou adresu dodání do Vašich rukou. Poplatek za dodání kurýrní službou v rámci České republiky je účtován sumou 129 Kč.

  • Česká pošta 

V rámci České republiky zajišťuje doručení zásilek do 2-3 pracovních dnů od expedice zásilky přímo na uvedenou adresu dodání. Poplatek za poštovné a balné u zásilek přepravovaných Českou poštou účtujeme sumou 99 Kč.

Balík do sítě Balíkoven České pošty - nová možnost doručení s osobním vyzvednutím na výdejných místech Balíkovny. Doručení zásilek do 1-3 pracovních dnů. Seznam výdejných míst najdete pod tímto odkazem https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu . U zásilek přepravovaných do Balíkovny České pošty účtujeme částku 89 Kč.

  •  Vyzvednutí zásilky osobně na vybraném výdejním místě Zásilkovna.cz

Poplatek za doručení zásilky na vybrané odběrné místo prostřednictvím Zásilkovna.cz, které trvá standardně do 1-2 pracovních dnů od expedice zásilky je zpoplatněné sumou 59 Kč.

3. JAK DLOUHO TRVÁ VYBAVENÍ OBJEDNÁVKY?
 

Vaši objednávku na Slippsy.cz se snažíme vyřídit vždy co nejrychleji.Zásilky doručené do 12:00 se snažíme expedovat v ten samý den.V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám budeme expedovat až po připsání celkové fakturované částky na jeden z našich účtů. Aktuální dostupnost konkrétních papučí, trenek nebo doplňků zjistíte při výběru konkrétni velikosti.

4. JAKOU VELIKOST BYCH SI MĚL VYBRAT?
 

Pro ověření správnosti velikosti se prosím podívejte na tabulku velikostí.

5. KDE SE VYRÁBĚJÍ PRODUKTY SLIPPSY?
 

Všechny naše produkty se vyrábějí na území České a Slovenské republiky, kde osobně dohlížíme, aby byly vyráběny v té nejvyšší kvalitě. Takže žádné '' číňaky "u nás nenajdete. 

6. DAJÍ SE PRODUKTY SLIPPSY PRÁT?
 

Ano, dají se prát. Aby Vám sloužily co nejlépe, doporučujeme produkty prát ručně, nebo v pračce na programu ruční praní při 30°C.

8. JAKÉ PLATEBNÍ METODY NABÍZÍTE?
 

Za zboží v e-shopu je možné platit následujícími způsoby:

  • Platební kartou
  • Dobírkou (za zásilku zaplatíte při převzetí zboží)  - Spoplatněno.
  • Bankovním převodem
  • Přes Paypal účet
  • Apple pay
  • Google Pay

 Za platbu jakoukoliv metodou neplatíte žádné dodatečné poplatky!

9. JE MOŽNÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT, NEBO VRÁTIT POKUD MI VELIKOST NESEDÍ?
 

Samozřejmě, zboží je možné vyměnit do 90 dnů od doručení. Vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy se řídí obchodními podmínkami. Na odstoupení od kupní smlouvy máte ze zákona lhůtu 14 dnů od převzetí zboží. Výměna i vrácení je z povahy zboží možná pouze za striktního předpokaldu, že je zboží nepoužité, v původním obalu s visačkou a nejeví žádné známky nošení nebo vyprání. Náklady za poštovné spojené s výměnou produktu jsou hrazeny zákazníkem. Prosím pro výměnu zboží použite tento formuláŕ[2702.68 kB], který zašlete spolu se zbožím na adresu:

Slippsy s.r.o. 

Holečkova 39

150 00, Praha 5

 Česká republika

Pro více informací volejte (+420 725 572 381) nebo Váš požadavek pro výměnu odešlete emailem na info@slippsy.cz .

 Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, prosím kontaktujte nás na info@slippsy.cz .

Rádi zodpovíme všechny Vaše otázky.

Team Slippsy